Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy dentalfresh.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep internetowy dentalfresh.pl jest prowadzony przez firmę:

Przedsiębiorstwo Handlowe HEDAT Arkadiusz Ivanoski  
Bogatyńska 4/29
01-461 Warszawa
tel. 48 732 940 885
biuro@hedat.pl

NIP 522-122-93-76

Nr konta:
mBank:  60 1140 2004 0000 3602 4020 5909

3. Zakup w sklepie internetowym www.dentalfresh.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

4. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych podanych w celu realizacji zamówienia.

5. Działając na podstawie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, każdy Klient ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim.

6. Klientowi przysługują prawa wynikające z Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dziennik Ustaw z 2000 r. Nr 22 poz. 271).

7. W serwisie obowiązuje polityka prywatności zgodna z RODO dostępna pod adresem http://www.dentalfresh.pl/content/10-polityka-prywatnosci.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

7. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". 
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

8. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

9. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

11. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

12. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

14. Wystawiamy dokumenty sprzedaży na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

15. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, istnieje możliwości indywidualnego odbioru towaru po uprzednim uzgodnieniu.

16. Dostępne formy płatności: płatność przelewem bankowym, płatność przy odbiorze przesyłki oraz płątności on-line PayU.

17. Przy zamówieniu z płatnością przelewem bankowym, zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 5 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.

18. Zamówione towary zostaną dostarczone bez wad do odbiorcy.

III Wysyłka

19. Koszty wysyłki podawane są bezpośrednio w koszyku.

20. Potwierdzone zamówienie jest przygotowywane do wysyłki w terminie 1-3 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki były nadawane w dniu złożenia zamówienia. Zamówienie wysyłane jest na terenie Polski poprzez:

  1. Kurier DPD
  2. Pocztę Polską przesyłką priorytetową (czas dostawy przeważnie wynosi 1 dzień roboczy, ale czas dostawy uzależniony jest od Poczty Polskiej).
  3. Odbiór osobisty po potwierdzeniu dostępności zamówienia - Hedat, ul. Wrocławska 13, 05-071 Sulejówek w dni robocze w godzinach 8:30-15:00.

21. Nie realizujemy wysyłek za granicę.

22. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

23. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień, dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

IV. Odstąpienie od umowy

24. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

25. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

26. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

V. Reklamacje

27. Kupujący ma prawo zwrócić towar w przypadku niezgodności towaru z umową. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową. Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni.

28. Adres do obsługi reklamacji:
Przedsiębiorstwo Handlowe HEDAT Arkadiusz Ivanoski  
Bogatyńska 4/29
01-461 Warszawa

29. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.